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Technical Support Engineer - EMEA

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Publiée le 13.12.2019

Entreprise

Site Internet: http://www.grandstream.com
Secteur d´activité:
Informatique, SSII, Internet
Ingénierie, études développement
Maintenance, entretien, service après vente
Centres d´appel, hotline, call center
Télécom
Offres d´emploi:Voir toutes nos annonces
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Détails de l'annonce

Poste proposé : Technical Support Engineer - EMEA

We are looking for energetic Networks & Telecoms Engineers to join our Support team based in our Morocco Office and help to accelerate our continued growth and success in the EMEA market.

Missions :

  • Work closely with the software development team and perform software/system testing for new firmware and new products ;
  • Provide technical assistance to our customers via ticketing system, email and phone calls ;
  • Conduct online and onsite training sessions to our channel partners and reseller ;
  • Participate in interoperability testing with major vendors ;
  • Provide support for marketing and sales team both pre-sales and post-sales ;
  • Write and maintain the technical documentation of our products.
Profil recherché pour le poste : Technical Support Engineer - EMEA

Profile :

  • New graduates with Bachelor/Master degree in Computer Network Engineering ;
  • In depth knowledge of networking models and protocols ;
  • Good problem solving, organizing, prioritizing and multi-tasking skills ;
  • Good English skills (Read, Write and Oral communication) ;
  • Additional languages proficiency is a plus ;
  • Understanding of real-time communication protocols (VoIP) and networking sniffing/monitoring and troubleshooting tools is a plus. 

Candidates must submit their resume in English for consideration.

Critères de l'annonce pour le poste : Technical Support Engineer - EMEA
Métier:
Informatique, nouvelles technologies
Métiers des services
R&D, gestion de projets
Secteur d´activité:
Centres d´appel, hotline, call center
Informatique, SSII, Internet
Ingénierie, études développement
Maintenance, entretien, service après vente
Télécom
Type de contrat:
CDI
Région:
Agadir - Casablanca - Fès - Laâyoune - Marrakech - Meknès - Oujda - Rabat - Settat - Tanger - International
Ville:Casablanca
Niveau d'expérience:
Débutant < 2 ans
Niveau d'études:
Bac+5 et plus
Langues exigées:
anglaisbon niveau
arabebon niveau
françaisbon niveau
Nombre de poste(s):4

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